KOSKEM’in cankurtaran ekipleri, en fazla müdahaleyi Kandıra’ya bağlı Kumcağız sahilinde yaptı. Bölgede denize giren 22 kişi, boğulma tehlikesi geçirdiği sırada ekiplerce kurtarıldı. Cebeci sahilinde 14, Kerpe’de 5, Kovanağzı’nda 2, Sarısu ve Seyrek sahillerinde 3’er, Bağırganlı ve Bayramoğlu’nda 2’şer, Ereğli’de ise 1 kişi olmak üzere toplamda 54 vatandaş güvenli bir şekilde kıyıya çıkarıldı. Profesyonel eğitimlerden geçen ve tam donanımlı şekilde görev yapan KOSKEM ekipleri, sezon boyunca Kocaeli’nin mavi bayraklı sahillerinde 7 gün 24 saat esasına göre çalışıyor. Vatandaşların can güvenliğini sağlamayı hedefleyen ekipler, aynı zamanda sahilde bulunanları bilinçlendirici uyarılarla da yönlendiriyor.
VATANDAŞLARA DİKKAT ÇAĞRISI YAPILDI
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, vatandaşları can güvenliği için yasaklı bölgelerde denize girmemeleri konusunda uyardı. Herhangi bir acil durumda 153 numaralı Çağrı Merkezi’nin aranması gerektiğini hatırlatan yetkililer, alınan tedbirlerin ancak vatandaşların iş birliğiyle etkili olabileceğini vurguladı.






