Yeni Orduspor’u deplasmanda 3-1 yenerek şampiyonluğunu büyük ölçüde ilan eden Darıca Gençlerbirliği’nde yer gök sarı-yeşile bürünürken, kazanılan şampiyonlukta en büyük payın sahibi olan Darıca Belediye Başkanı ve Darıca G.B. Onursal Başkanı Şükrü Karabacak adeta kendinden geçti. Kafileyi Sabiha Gökçen Havalimanı’nda karşılayan taraftarlar, futbolcuları bağrına bastı. Havalimanı ‘Şampiyon Darıca…’ ve ‘Başbakan Şükrü’ tezahüratlarıyla inlerken, coşku Darıca’da tavan yaptı. Kafilenin ilçeye giriş yapmasıyla Darıca halkı sokağa dökülürken, Çınaraltı taraftar grubu da gece boyunca şampiyonluk şarkıları söyledi.
SPOR
Yayınlanma: 30 Nisan 2018 - 16:40
Krallar gibi
Darıca dün gece uyumadı. Sezon başından bu yana verdiği emeğin, döktüğü terin karşılığını Yeni Orduspor deplasmanında alarak şampiyonluk kapısını ardına kadar aralayan Darıca Gençlerbirliği, Darıca’da krallar gibi karşılandı. Futbolcuları adeta bağırlarına basan sarı-yeşilli taraftarlar, ‘Şampiyon Darıca…’ ve Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak’a ithafen ‘Başbakan Şükrü’ tezahüratlarıyla Sabiha Gökçen Havalimanını ve Darıca’yı inlettiler.
SPOR
30 Nisan 2018 - 16:40









