İspanya ve Portekiz’den sonra bu yılda Kastamonu’nda yapılan 2016 Avrupa Kulüplerarası Kros Şampiyonası'nda üçüncü kez üst üste Avrupa Şampiyonu olma sevincine erişen Darıca Belediye Eğitim Spor Kulübü, şampiyonluk kupasını Başbakan Ahmet Davutoğlu’na götürdü. Ak Parti’nin grup toplantısı sonrasında kürsüye çıkan şampiyon sporcuları tebrik eden Başbakan Davutoğlu, Başkan Karabacak’a da spora verdiği katkı ve desteklerden dolayı teşekkür etti.OLİMPİYAT ŞAMPİYONLARI SİZLERDEN ÇIKACAKBaşbakan Davutoğlu yerel yönetimlerin genç sporculara verdikleri desteğin önemli olduğunu ifade ederek, sporda başarının altyapıya yapılacak yatırımlarla mümkün olduğuna dikkat çekti. Üç yıl üst üste şampiyon olarak ulaşılması güç bir başarıya imza atan Darıca Belediyesi Eğitim Spor Kulübü’nün gelecekte de önemli başarılar kazanacağına olan inancını dile getiren Başbakan Davutoğlu,”Bu azim ve kararlılıkla mücadelenize devam ettiğiniz sürece inanıyorum ki geleceğin Olimpiyat şampiyonları da sizlerin arasından çıkacaktır. Bu önemli başarıda emeği geçen herkesi bir kez daha tebrik ediyorum” diyerek, başarılarının devamını diledi. Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç’ta kulüp yönetimi, teknik kadro ve sporcuları bu önemli başarıdan dolayı tebrik ederek başarılarının devamını diledi.CUMHURBAŞKANIMIZ VE BAŞBAKANIMIZIN YOLUNDA İLERLİYORUZDarıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak ise ziyaretin ardından yaptığı açıklamada, İspanya ve Portekiz’in ardından ülkemizde de şampiyon olarak üç yıldır kupayı Türkiye’ye getirmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti ve şöyle konuştu; “Üç dönemdir yerel yönetimlerde halkımıza en iyi şekilde hizmet etmeyi sürdürüyor, sporda da gençlerimizle önemli başarılara imza atmanın mutluluğunu yaşıyoruz. 2012 yılında kurduğumuz Darıca Belediyesi Eğitim Spor Kulübü üst üste üç yıl Avrupa Şampiyonu olarak ülkemize altın madalya kazandırmış, bunun yanı sıra Türkiye şampiyonlukları elde ederek adeta gelecekte kazanacağımız önemli başarıların müjdesini vermiştir. Bu başarılarda emeği geçen kulüp yönetimi, teknik kadro ve sporcuları tebrik ediyorum. Faal sporculuk dönemlerimizde birlikte çalışmaktan büyük memnuniyet duyduğum Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ve ülke gençliğine büyük hizmetler veren Başbakanımız Ahmet Davutoğlu’na da ayrıca teşekkür ediyorum” diyerek düşüncelerini dile getirdi.
SPOR
Yayınlanma: 16 Şubat 2016 - 15:11
Kupa Başbakan'da
Kastamonu’da yapılan 2016 Avrupa Kulüplerarası Kros Şampiyonası'nda üçüncü kez üst üste Avrupa Şampiyonu olarak ülkemize altın madalya kazandıran Darıca Belediyesi Eğitim Spor Kulübü sporcuları, şampiyonluk kupasını Başbakan Ahmet Davutoğlu’na götürdü.
SPOR
16 Şubat 2016 - 15:11









