1.Küme C Grubu’nda küme düşmeme mücadelesi veren Şekerpınar Gençlerbirliği, Gölcük Asarköy ile oynayacağı kritik maça kilitlendi. Sahalarında yapacakları mücadeleyi ‘kurtuluş maçı’ olarak gördüklerini dile getiren Köse, “Bizim için tek ihtimalli maç. Ya kazanacağız, ya kazanacağız. Oyuncularımıza bu maçın önemini ‘Kurtuluş maçımız’ ifadesiyle anlatmaya çalışıyoruz. Kazanırsak önümüzü görürüz. Kaybedersek işimiz biraz daha zorlaşır. Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun” dedi.4 TRANSFERE İHTİYACIMIZ VARTakımdaki eksiklikleri gidermek için 4 transfere daha ihtiyaçları olduğunu söyleyen Köse, “Kadromuz kısıtlı. Acil olarak transfere ihtiyacımız var. Orta saha ve forvete oyuncu bakıyoruz. Bizimle bu mücadeleye ortak olmak isteyen futbolcu arkadaşlara kapımız açık. Gelsinler görüşelim” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 03 Ocak 2017 - 09:55
Kurtuluş maçımız
Ekonomik sıkıntılar nedeniyle eski parlak günlerinden uzak bir görüntü çizen 1.Küme takımlarımızdan Şekerpınar G.B., Gölcük Asarköy ile yapacağı karşılaşmayı ‘kurtuluş maçı’ olarak görüyor. Mavi-Beyazlı ekibin çalıştırıcısı Hasan Hüseyin Köse, “Gölcük Asarköy’ü yenersek önümüzü görürüz. Bu maç bir nevi kurtuluş şansı diyebilirim. İnşallah kazanan taraf biz oluruz” dedi.
SPOR
03 Ocak 2017 - 09:55









