Valilik Makam Toplantı Salonu’nda düzenlenen toplantıya; kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, yerel yönetim yöneticileri, akademisyenler, meslek örgütleri ile sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı. Toplantıda kadına yönelik şiddetin önlenmesine yönelik yürütülen faaliyetler, kurumlar arası iş birliği çalışmaları ve mevcut uygulamaların etkinliği ele alındı. Komisyon toplantısında, Kocaeli Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi tarafından 2026 yılı içerisinde kadınlara yönelik sunulan hizmetlere ilişkin güncel veriler paylaşıldı. Kadına yönelik şiddetle mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar ve saha uygulamalarına ilişkin değerlendirmeler ise İl Emniyet Müdürlüğü ile İl Jandarma Komutanlığı tarafından gerçekleştirilen sunumlarla katılımcılara aktarıldı. Toplantıda ayrıca Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin kadınlara yönelik sosyal destek, danışmanlık ve koruyucu hizmetler alanında hayata geçirdiği projeler hakkında bilgi verildi. Kadınların sosyal yaşamda daha güçlü yer almasını sağlamak ve şiddetle mücadelede koruyucu mekanizmaları güçlendirmek amacıyla yürütülen çalışmalar komisyon üyeleriyle paylaşıldı. Kadına yönelik şiddetle mücadelede kurumlar arasındaki koordinasyonun artırılması, hizmet süreçlerinin daha etkin hale getirilmesi ve mevcut uygulamaların geliştirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunulan toplantı, katılımcıların değerlendirme ve önerilerinin alınmasının ardından sona erdi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 23 Haziran 2026 - 10:15
Kurumlar, şiddetin önlenmesi için aynı masada buluştu
Kocaeli’de kadına yönelik şiddetle mücadele kapsamında yürütülen çalışmaların değerlendirildiği 2026 yılı ikinci Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Komisyon Toplantısı, Kocaeli Valisi İlhami Aktaş başkanlığında gerçekleştirildi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026 - 10:15





