Ergene Velimeşe karşısında 1-0 mağlup olan Gebzespor’da teknik direktör Cengiz Demir karamsar bir tablo çizmedi, aksine gelecek adına umut dolu mesajlar verdi. ‘Endişeye gerek yok’ diyen Demir, “Tekirdağ’a kazanmak için gittik. Ancak bazen futbolda işler istediğiniz gibi gitmiyor. Rakibin zaaflarını biliyorduk ve idmanlarımızı bu yönde gerçekleştik. Oyuncularımızı çalıştıklarımızı sahaya yansıttılar. Tek sıkıntımız, final paslarını yapmamak oldu. Sonuç olarak son vuruş eksikliği galibiyetimizi engelledi. Genel olarak takımımdan memnunum. Kimse -Gebzespor futbolcusu mücadele etmedi- diyemez. Rakibimiz karşısında pozisyon yakaladık. Son vuruşlarda etkili olabilseydik bugün farklı şeyler konuşuyor olacaktık” dedi.DÜNYADA YENİLMEYEN TAKIM YOKFutbolda yenilginin doğal olduğunu belirten Demir, “Futbol bir hata oyunu. 80’inci dakikada yaptığımız bir hata bize yenilgiye neden oldu. Dünyada yenilmeyen takım yok. Bir yenilgiye takılıp kalmamak lazım. Biz önümüzde maçlara bakıyoruz. İnşallah ligin sonunda güleceğiz” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 03 Ekim 2016 - 13:56
Ligin sonunda güleceğiz
Deplasmanda Ergene Velimeşe’ye 1-0 yenilen Gebzespor’da teknik direktör Cengiz Demir, taraftarların endişeye kapılmaması gerektiğini vurguladı. Demir, “Oyuncularımız çalıştıklarımızı sahaya yansıttılar. Ancak son vuruş eksikliği galibiyetimizi engelledi. Takımımdan memnunum. Biz ligin sonunda gülmek istiyoruz” dedi.
SPOR
03 Ekim 2016 - 13:56









