EN AZ KAYIPLA ATLATACAĞIZGebzespor teknik direktörü Cengiz Demir, zorlu haftalar öncesinde kendinden emin konuştu. Maç maç düşünüp, öyle hareket edeceklerini belirten Demir, 2-3 ya da 3-4 maçlık paket hedef düşüncesi içinde olmayacaklarını belirtti. Her maçın ve her rakibin kendine göre zorluk derecesi olduğunu kaydeden Cengiz Hoca, “İlk 5 hafta iyi geçti. Şuan 2’inci sıradayız. Önümüzdeki zorlu maçlara hazır olmalıyız. Maç maç düşünüp, planlarımızı ona göre yapacağız. Tek hedefimiz bu maçlardan en az kayıpla ayrılmak olacak” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 29 Ekim 2016 - 01:27
Maç maç düşünüyor
Gebzespor teknik direktörü Cengiz Demir, 4 haftalık zorlu maç periyodunun hatırlatılması üzerine, “Öyle 3-4 maçlık hedefimiz yok. Maç maç düşünüp, öyle hareket edeceğiz” dedi.
SPOR
29 Ekim 2016 - 01:27









