Yas-Der Başkanı Kudret Sekban konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Darıca Bağlarbaşı Ortaokulu öğrencilerinden Saimcan Ünal, Çağatay Atabey, Mürsel Delihacıoğlu, Berke Tabak ve Erdem Nuh, öğretmenleri Özgür ve Yusuf Beylerin nezaretinde topladıkları mavi kapakları, faaliyetlerimize kaynak oluşturması amacı ile mavi kapaktan gönül köprüsü projemiz kapsamında derneğimize bağışladılar. Öte yandan Maltepe Huzur Evi sakinleri de topladıkları kapakları, aynı amaçla Dernek üyemiz Saim Ünal’a derneğimize iletilmek üzere teslim ettiler. Her iki gruba da ‘Mavi Kapaktan Gönül Köprüsü’ projemiz kapsamında, derneğimize verdikleri destek için teşekkür ediyoruz” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 22 Ocak 2016 - 16:34
"Mavi Kapaktan Gönül Köprüsü"
Darıca Yaşlılarla Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği’nin yürüttüğü “Mavi Kapaktan Gönül Köprüsü” projesine öğrencilerden ve yaşlılardan destek geldi.
GÜNDEM
22 Ocak 2016 - 16:34





