Kabe’nin önünden yaptığı özçekimi sosyal medya hesabından paylaşan Gebze Belediyesi eski çalışanı Erol Selamet, “Mekke’de bulunmak çok güzel bir duygu. Tüm sevdiklerime dua ediyorum. Allah herkese buraları görmeyi nasip etsin” dedi. Bizde Gebze Yenigün Gazetesi olarak, Erol Selamet’in ibadetlerinin kabul olmasını ve hayırlısıyla Gebze’ye dönmesini diliyoruz.
GÜNDEM
Yayınlanma: 31 Ocak 2020 - 11:28
Güncelleme: 31 Ocak 2020 - 11:34
Mekke'den Gebzelilere selam var
Geçtiğimiz günlerde Gebze Belediyesi’nden emekli olan eski Basın Yayın Servisi çalışanı Erol Selamet, Umre ziyareti için gittiği Mekke’den tüm dostlarına selam gönderdi.
GÜNDEM
31 Ocak 2020 - 11:28
Güncelleme: 31 Ocak 2020 - 11:34





