1.Küme A Grubu’nda mücadele veren temsilcilerimizden Çayırova Menderes Gençlikspor’un Başkanı Murat Babaoğlu, 2-1 yenildikleri Arslanbey Organize Sanayispor maçının hakemi Birtan Yavuz’a tepki gösterdi. Rakip takımın maçın başından beri futbolun dışında her şeyi yaptığını, hakemin de buna göz yumduğunu kaydeden kırmızı-beyazlı ekibin başkanı, “Oyun olarak iyiydik. Rakip saha dışı olaylarla maçı çevirmeye çalıştı. Hakemi etki altına aldılar. Başarılı oldular. Görüntüler var. Net bir penaltımız verilmedi” dedi.KEŞKE AMATÖRDE VAR SİSTEMİ OLSA
Hakem hatalarıyla kaçan puanlara vurgu yapan Babaoğlu, “Amatörde VAR sistemi uygulanmış olsaydı şuan en 22 puanımız vardı” dedi. VAR sisteminin futbol için iyi bir sistem olduğunu, şuan amatörde uygulanmış olsa Çayırova Menderes Gençlikspor’un kesinlikle farklı bir yerde olabileceğini belirten Babaoğlu, “9 haftalık ilk yarı periyotunda hakem hatalarıyla çok puanımız gitti. VAR olsa, şuan farklı bir konumdaydık. En az 22 puanımız olurdu” diye konuştu.BİZ REAL MADRİD DEĞİLİZ
Murat Babaoğlu, “Hakemi de yenecekler” eleştirilerine karşılık olarak, “Herkes diyor ki hakemi de yenecekler. Biz bir Barcelona, bir Bayer Münih, bir Real Madrid değiliz ki her maç galip gelelim, tüm şartlara rağmen 3-4 atalım. Biz de etten, kemikten takımız. Saha dışı olaylarla kazanan takımlarla oynuyoruz. Bizim çocukları tebrik ediyorum. İmkansızlara rağmen aslanlar gibi mücadele ediyorlar. Böyle hakemlerle bu lig yürümez. İl Hakem Kurulu atamalarda daha dikkatli olmalı. Cesur hakemler gönderilsin” şeklinde ifadelerde bulundu.
Hakem hatalarıyla kaçan puanlara vurgu yapan Babaoğlu, “Amatörde VAR sistemi uygulanmış olsaydı şuan en 22 puanımız vardı” dedi. VAR sisteminin futbol için iyi bir sistem olduğunu, şuan amatörde uygulanmış olsa Çayırova Menderes Gençlikspor’un kesinlikle farklı bir yerde olabileceğini belirten Babaoğlu, “9 haftalık ilk yarı periyotunda hakem hatalarıyla çok puanımız gitti. VAR olsa, şuan farklı bir konumdaydık. En az 22 puanımız olurdu” diye konuştu.BİZ REAL MADRİD DEĞİLİZ
Murat Babaoğlu, “Hakemi de yenecekler” eleştirilerine karşılık olarak, “Herkes diyor ki hakemi de yenecekler. Biz bir Barcelona, bir Bayer Münih, bir Real Madrid değiliz ki her maç galip gelelim, tüm şartlara rağmen 3-4 atalım. Biz de etten, kemikten takımız. Saha dışı olaylarla kazanan takımlarla oynuyoruz. Bizim çocukları tebrik ediyorum. İmkansızlara rağmen aslanlar gibi mücadele ediyorlar. Böyle hakemlerle bu lig yürümez. İl Hakem Kurulu atamalarda daha dikkatli olmalı. Cesur hakemler gönderilsin” şeklinde ifadelerde bulundu.









