1.Küme A Grubu’nda mücadele veren temsilcimiz Çayırova Menderes Gençlikspor, ilk yarının son maçında karşılaştığı Arslanbey Organize Sanayispor’a 2-1 mağlup oldu. Sıkıntılı geçen maçta Menderes’in bir penaltısı verilmezken, ev sahibi takım 25.dakikada bulduğu golle öne geçti. İlk yarısı 1-0 biten maçta rakibine 70.dakikada Yusuf Balcı ile karşılık veren kırmızı-beyazlı ekibimiz, galibiyet golünü aradığı dakikalarda topu kalesinde görererek 2-1 geriye düştü. Geri kalan dakikalarda başka gol olmayınca kazanan taraf Arslanbey Organize Sanayispor oldu.OLAYLAR ÇIKTI
Maçın bitiş düdüğünden sonra olaylar çıktı. Ev sahibi takımın taraftarları sahaya girerek Menderesli oyunculara saldırmak isterken, Arslanbeyli bir taraftarın ise bıçak çektiği iddia edildi. Çayırova Menderesspor’u taşıyan otobüs, polis eskordu eşliğinde stattan ayrılabildi.
Maçın bitiş düdüğünden sonra olaylar çıktı. Ev sahibi takımın taraftarları sahaya girerek Menderesli oyunculara saldırmak isterken, Arslanbeyli bir taraftarın ise bıçak çektiği iddia edildi. Çayırova Menderesspor’u taşıyan otobüs, polis eskordu eşliğinde stattan ayrılabildi.









