Cumartesi günü yaptığı ilk idmanla sezonu açan Gebzespor yarın itibariyle çift idmana dönüyor. Bugün saat 17.30'da Alaettin Kurt Stadı’nda yapacağı idmanla hazırlıklarını sürdürecek olan mor-menekşeler, yarın 10.30 ve 17.30 saatlerinde çift idman yaparak çalışma temposunu artıracak. Takımına bol bol kondisyon yükleyecek olan teknik direktör Cengiz Demir özellikle yarınki ikinci idmanda futbolcuların deyim yerindeyse pestilini çıkartacak. İlk idmanını Alaettin Kurt Stadı’nda yapacak olan Gebzespor ikinci idmanını Gebze Teknik Üniversitesi içinde yer alan kros parkurunda gerçekleştirecek. Bu hafta hep çift idman yapacak olan Gebzespor’da teknik direktör Cengiz Demir, futbolcuların çalışma azminden memnun kaldığını ve şuan için her şeyin yolunda gittiğini söyledi.
Tahmini okuma suresi: 1 dakika.









