Hereke maçını son dakikada yediği penaltı golüyle 1-0 kaybeden ve karşılaşma sonrasında rakip takım oyuncuları tarafından fiili saldırıya uğrayarak psikolojik çöküntüye giren Gebzespor, bu maçın yaralarını sarmaya başladı. 3 maçtır kazanamayan Gebzespor, Pazar günü sahasında oynayacağı Babaeski maçı hazırlıklarına bugün yaptığı idmanla start verdi. Yitirilen şampiyonluğun ardından hiç değilse sezonu ikinci sırada tamamlamayı hedefleyen Gebzespor, bu çerçevede oynayacağı son 3 maçını kazanmaktan başka bir şey düşünmüyor. Futbolcularını taktikten çok mental anlamda Babaeski maçına hazırlayan teknik direktör Cengiz Demir, Hereke maçında yaşanan olayların unutulmasını istedi. Tecrübeli teknik adam, ”Maruz kaldığımız olaylar üzüntü vericiydi. Bir daha bu tür olayların yaşanmamasını temenni etmekten başka elimizden bir şey gelmiyor. Hep birlikte sahamızda oynayacağımız Babaeski maçına konsantre olmak zorundayız. Rakip düşmemek için, kendi ilinin takımı Lüleburgaz ile çekişiyor. Ergene Velimeşe ile oynadıkları son maçı kazandılar. Dolayasıyla maçın önemi ortada. İnşallah galip geleceğiz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 22 Mart 2016 - 15:52
Menekşe normale dönüyor
Olaylı Hereke maçına sünger çeken Gebzespor normale dönüyor. Babaeski maçı hazırlıklarına bugün başlayan mor-beyazlı ekibin teknik direktörü Cengiz Demir, oyuncularından yaşanan olayların unutulmasını ve sadece Babaeski maçını düşünmelerini istedi.
SPOR
22 Mart 2016 - 15:52









