Son 7 maçta 6 galibiyet elde ederek müthiş bir hava yakalayan BAL temsilcimiz Gebzespor’da ikinci yarı mesaisi bugün başlıyor. 3. sezonunu geçirdiği ligde ilk yarıyı 21 puanla 3.sırada tamamlayan mor-beyazlı ekibimiz 5 günlük izinin ardından yeni yılın ilk idmanını bugün saat 15.00’de teknik direktör Cengiz Demir yönetiminde gerçekleştirecek. Sahaların durumuna göre hareket edecek olan mor-beyazlılar Gebze Kapalı Spor Salonu’nda da çalışabilir. 3 gün Gebze’de idman yapacak olan Gebzespor 5 Ocak Salı günü 12 günlük devre arası kampını gerçekleştirmek üzere Antalya’ya hareket edecek.
SPOR
Yayınlanma: 01 Ocak 2016 - 16:26
Güncelleme: 01 Ocak 2016 - 17:57
Menekşe toplanıyor
BAL temsilcimiz Gebzespor'da 5 günlük devre arası tatili sona eriyor. Mor-Beyazlı takım ikinci yarı hazırlıkları için yarın saat 15.00'de topbaşı yapıyor.
SPOR
01 Ocak 2016 - 16:26
Güncelleme: 01 Ocak 2016 - 17:57









