Kafile Başkanlığını Sezai İri'nin yaptığı Gebzespor kafilesi sabah saatlerinde yola çıktı. Mustafa Turhan ile birklikte Gebzespor'da futbolcu ve teknik ekip bu zorlu deplasman için Gebze'den ayrılırken öğle saatlerinde rakip kentte olacaklar. Menekşe otele yerleşmesinin ardından hafif bir çalışma yaparak maçın oynanacağı saati bekleyecek. Kafilemiz zorluı deplasmandan puan yada puanlar çıkarmak hedefi ile yolculuğuna devam ederken futbolcu kadrosunda morallerin üst seviyede olduğu gözlendi.Kafile Başkanı Sezai İri, "İnşallah iyi başladığımız sezonun ikinci haftasında seriyi yakalarız. Bizim için zor bir karşılaşma olacak. Ama kazanarak Gebze'ye dönmek istiyoruz."dedi.
SPOR
Yayınlanma: 01 Ekim 2016 - 09:44
Menekşe yollara düştü
Gebzespor zorlu Velimeşespor deplasmanı için yola çıktı.
SPOR
01 Ekim 2016 - 09:44









