Merkez Hastanesi olarak yatırımlara devam edeceklerini ve bölgemize yeni bir hastane kazandırarak halkın hizmetine sunacaklarının bilgisini veren yetkililer gazetemiz hakkında da bilgiler aldı. Merkez Hastanesi Halka İlişkiler Uzmanı Kadriye Ertürk, basının kamuoyunu aydınlatmakta çok önemli bir görev üstlendiğini söyleyerek 16 Ocak Basın Onur Günü’nü kutladı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 18 Ocak 2016 - 15:40
Merkez Hastanesi'nden gazetemize ziyaret
Gebze Merkez Hastanesi yetkilileri Basın Onur Günü dolayısıyla gazetemize ziyarette bulundu.
GÜNDEM
18 Ocak 2016 - 15:40







