Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı’na bağlı olarak faaliyet gösteren Uluslararası Öğrenci Birimi, yaptığı etkinliklerle misafir öğrencilerin her zaman yanında olmaya devam ediyor. Farklı coğrafyalardan eğitim amacı ile ülkemize gelen öğrenciler Kocaeli’nden mutlu ayrılıyor.BÜYÜKŞEHİR’DEN MEMNUNLAR
Yurt dışından ilimize sadece lisans eğitimi için değil, yüksek lisans ve doktora eğitimi için gelen öğrenciler de var. Kocaeli Üniversitesi’nde doktora eğitimi alan Kazakistanlı Raushan Kambar, “Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlikler çok hoşumuza gidiyor, memnun kalıyoruz. Bizler için önemli işler yapılıyor. Biz burada ailemizden uzakta, eğitim almaya geldik. Büyükşehir Belediyesi bize her zaman destek veriyor. Bugün yaptığımız buz pateni etkinliği çok güzeldi” dedi.İLK KEZ BUZ PİSTİNDE KAYDILAR
Hayatında ilk defa buzda patenle kaydığını söyleyen Kocaeli Üniversitesi öğrencilerinden Senegalli Makhtar Cisse, “Burada arkadaşlarla birlikte çok eğlendik. Kayarken bayağı zorlandım ama düşe kalka buzun üstünde ayakta kalmayı öğrendim” şeklinde konuştu. Kendi ülkesinde böyle güzel ve eğlenceli aktiviteler yapmadığını söyleyen Cisse, “Ben böyle güzel eğlence görmedim, çok eğlendik, en kısa zamanda tekrar gelmek istiyorum” diyerek sözlerini tamamladı.ÇOK GÜZEL ETKİNLİKLER OLUYOR
Kocaeli Üniversitesi’nde işletme alanında yüksek lisans yapan Filistinli Yousef Manasrah, “Türkiye’yi ve Kocaeli’ni çok güzel buldum. Başka şehirlerde okuyan arkadaşlarım var. Onlarda bizimki kadar etkinlik olmuyor, Kocaeli’nde bizimle çok iyi ilgileniyorlar. Doğa ile iç içe olan gençlik kamplarına çıkıyoruz. Misafir öğrenciler buluşma geceleri düzenleniyor, orada birbirimizle kaynaşıyoruz. Bugün de burada buz pateni etkinliğine geldik. Çok beğendim, bir daha gelmek istiyorum” ifadelerini kullandı.
Yurt dışından ilimize sadece lisans eğitimi için değil, yüksek lisans ve doktora eğitimi için gelen öğrenciler de var. Kocaeli Üniversitesi’nde doktora eğitimi alan Kazakistanlı Raushan Kambar, “Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlikler çok hoşumuza gidiyor, memnun kalıyoruz. Bizler için önemli işler yapılıyor. Biz burada ailemizden uzakta, eğitim almaya geldik. Büyükşehir Belediyesi bize her zaman destek veriyor. Bugün yaptığımız buz pateni etkinliği çok güzeldi” dedi.İLK KEZ BUZ PİSTİNDE KAYDILAR
Hayatında ilk defa buzda patenle kaydığını söyleyen Kocaeli Üniversitesi öğrencilerinden Senegalli Makhtar Cisse, “Burada arkadaşlarla birlikte çok eğlendik. Kayarken bayağı zorlandım ama düşe kalka buzun üstünde ayakta kalmayı öğrendim” şeklinde konuştu. Kendi ülkesinde böyle güzel ve eğlenceli aktiviteler yapmadığını söyleyen Cisse, “Ben böyle güzel eğlence görmedim, çok eğlendik, en kısa zamanda tekrar gelmek istiyorum” diyerek sözlerini tamamladı.ÇOK GÜZEL ETKİNLİKLER OLUYOR
Kocaeli Üniversitesi’nde işletme alanında yüksek lisans yapan Filistinli Yousef Manasrah, “Türkiye’yi ve Kocaeli’ni çok güzel buldum. Başka şehirlerde okuyan arkadaşlarım var. Onlarda bizimki kadar etkinlik olmuyor, Kocaeli’nde bizimle çok iyi ilgileniyorlar. Doğa ile iç içe olan gençlik kamplarına çıkıyoruz. Misafir öğrenciler buluşma geceleri düzenleniyor, orada birbirimizle kaynaşıyoruz. Bugün de burada buz pateni etkinliğine geldik. Çok beğendim, bir daha gelmek istiyorum” ifadelerini kullandı.





