Dün akşam Gölcük İdmanyurdu’nu Metin Oktay Stadı’nda ağırlayan kırmızı-siyahlı ekip, Atakan (2) ve Doğukan Agin’in golleriyle 3-0 galip gelerek ilk 3 puanını elde etti. 7 maç aradan sonra kazanan Mollafenarispor bu galibiyetle teselli bulurken, antrenör Sebahattin Kurnaz verilen mücadeleden ötürü oyuncularını kutladı. Ekibimiz önümüzdeki Çarşamba günü Kocaeli Güneş ile deplasmanda karşılaşacak.
SPOR
Yayınlanma: 06 Nisan 2018 - 15:14
Molla U-19 zinciri kırdı:3-0
Play-Off’a yenilgiyle başlayan ve öyle devam eden Mollafenarispor U-19 Takımı sonunda şeytanın bacağını kırdı.
SPOR
06 Nisan 2018 - 15:14









