3.Lig ekibimiz Darıca Gençlerbirliği, 3-1’lik galibiyetin rövanşında konuk ettiği Gölcük’e kendi evinde puan verdi: 3-3. 1-0 geriye düştüğü maçta 2-1’i yakalayan Darıca’nın planlarını Hayrullah’ın kırmızı kartı bozdu. Temponun yükseldiği dakikalarda (58) 10 kişi kalan Darıca, 2-1’in sonunu getiremedi. 76 ve 83’de yediği gollerle tekrar geriye düşen Darıca, 90’da attığı golle beraberliği kurtardı.FARK YİNE 9 PUAN3.Lig 3. Grup’ta mücadele veren Darıca Gençlerbirliği, kent derbisinde Gölcük’le yenişemedi: 3-3. Devre arasında 10 oyuncuyla yollarını ayıran ve gidenlerin yerlerine 8 takviye yapan Darıca buna rağmen ilk yarıdaki mevcut kadrodan kurulu ilk 11’le Gölcük sınavına çıktı. 9.dakikada Muhammet’in golüyle 1-0 geriye düşen Darıca hemen iki dakika sonra Ferhat’la müthiş bir geri dönüşe imza attı. Bu golle canlanan Darıca, Lokman’ın 13’de attığı golle 2-1’i buldu ve ilk yarı bu skorla geçildi. Mücadele olarak iyi olan sarı-yeşilliler oyunsal anlamda ise beklentileri karşılayamadı. 58’de Hayrullah’ın kırmızı kart görmesi, Darıca G.B. teknik direktörü Ramazan Silin’in planlarını bozdu. 10 kişiyle oynamanın sıkıntılarını yaşayan ve nitekim 76’da golü kalesinde gören Darıca, 83’de ise geriye düşmenin şokunu yaşadı. Maç 3-2 bitecek derken Ferhat 90’da beraberliği getiren golü kaydetti: 3-3.
SPOR
Yayınlanma: 10 Ocak 2016 - 16:29
Güncelleme: 10 Ocak 2016 - 16:34
Mücadele iyi, oyun kötü: 3-3
3.Lig ekibimiz Darıca Gençlerbirliği ikinci yarıya puan kaybıyla başladı. Gölcük'ü konuk eden sarı-yeşilliler mücadele olarak iyi olurken, oyunsal anlamda da beklentileri karşılayamadı. Maç 3-3 bitti.
SPOR
10 Ocak 2016 - 16:29
Güncelleme: 10 Ocak 2016 - 16:34









