Darıca Gençlerbirliği Kulüp Başkanı Mustafa Öztürk, gönlünü kaptırdığı Sevil Yeşil ile dünya evine giriyor. Mayıs ayında yapılan kongrede sarı-yeşilli ekibin başkanlığına seçilen ve akabinde ardı ardına patlattığı transfer bombaları ile yeni sezon kadrosunu oluşturan Başkan Öztürk şimdi kendi özel hayatıyla ilgili koşuşturmaya başladı. Sevil Hanım ile bir ömür boyu mutluluğa ‘evet’ diyecek olan Mustafa Öztürk, 17 Temmuz Pazar günü saat 19.00’da Şişecam Tesisleri’nde gerçekleşecek düğün törenine tüm dostlarını bekliyor. Mustafa Öztürk’ün düğün törenine siyaset, iş ve spor dünyasından birçok seçkin davetli katılacak.
SPOR
Yayınlanma: 10 Temmuz 2016 - 15:00
Mustafa Öztürk evleniyor
Darıca G.B. Kulüp Başkanı Mustafa Öztürk evliler kervanına katılıyor. Sevil Yeşil ile hayatını birleştirecek olan Başkan Öztürk'ün düğün töreni 17 Temmuz Pazar günü saat 19.00’da Şişecam Tesisleri’nde gerçekleşecek.
SPOR
10 Temmuz 2016 - 15:00









