14 Ağustos’ta Kartepe’ye çıkan Gebzespor, 12 gün süreli kampına bu sabah noktayı koydu. Teknik direktör Tuncay Soyak yönetiminde güç depolayan ve yaptığı hazırlık maçlarıyla eksiklerini gören ekibimiz, dört dörtlük bir kamp dönemini geride bıraktı. Takım olma yolunda önemli bir mesafe kat eden Gebzespor’da arkadaşlık ortamı da üst seviyedeydi. Malzemeci İsa Kara bu sabah çektiği selfie ile Gebzespor’daki mutluluğu fotoğraflarken, futbolcuların da neşeleri yüzlerinden okunuyordu. Sabah gerçekleştirdiği antrenmanın ardından Kartepe kampını tamamlayan ve 3 gün izne çıkan Gebzespor, Çarşamba sabahı yapacağı topbaşıyla son etap hazırlıklarına start verecek.
SPOR
Yayınlanma: 25 Ağustos 2019 - 10:51
Mutlu başladı, mutlu bitti!
14 Ağustos’ta Kartepe’ye çıkan Gebzespor, 12 gün süreli kampına bu sabah noktayı koydu.
SPOR
25 Ağustos 2019 - 10:51









