Diyarbekirspor’u deplasmanda 1-0 mağlup eden Darıca Gençlerbirliği, final yolunda dev bir adım atmanın mutluluğunu yaşıyor. Kalesini gole kapatarak deplasmanda altın değerinde bir gol bulan sarı yeşilli temsilcimize rövanş karşılaşmasında alacağı her türlü beraberlik sonucu final için yeterli olacak. 8 Mayıs Pazartesi günü oynanacak olan rövanş karşılaşmasına ciddi bir avantajla çıkacak olan Galip Gündoğdu’nun öğrencileri, sürprize izin vermeyerek adını finale yazdırmak istiyor.İZİN YOK, ÇALIŞMAYA DEVAMDün gece geç saatlerde Diyarbakır’dan Darıca’ya geri dönen sarı yeşilliler, ara vermeden dün rövanş maçının hazırlıklarına start verdi. Saat 11.30’da hafif bir idman yapan Darıca G.B takımı, bugün taktiksel bir çalışma gerçekleştirecek. Öte yandan Teknik direktör Galip Gündoğdu, Diyarbekirspor karşısında alınan galibiyetten dolayı futbolcularını tebrik ederken, final yolunda bir 90 dakikaları daha olduğunu hatırlatarak, “Gevşemek yok” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 05 Mayıs 2017 - 12:56
Mutluluk ve ciddiyet
3.Lig Play-Off yarı final ilk maçında Diyarbekirspor’u 1-0 yenerek büyük bir mutluluk yaşayan Darıca Gençlerbirliği, ciddiyeti elden bırakmıyor. Teknik heyet Diyarbakır dönüşünde oyunculara gevşememeleri yönünde uyarılarda bulundu.
SPOR
05 Mayıs 2017 - 12:56









