"Tüm çalışanlarımızın işçi bayramını kutlar, birlik beraberlik içinde nice başarılara imza atmayı dilerim." diyen Çiler mesajının devamında ise şu ifadelere yer verdi, "Ülkemizde ilk kez 1923'te resmî olarak kutlanmaya başlanan ve 2008 Nisan ayında Emek ve Dayanışma Günü adını alan 1 Mayıs, çalışanlarımızın değerinin hatırlanması, sorunlarının dile getirilmesi ve çözüm önerilerine ulaşmayı sağlaması açısından önemlidir. Ülkelerin ekonomik ve sosyal alanlarda gelişebilmeleri ve kalkınma yolunda sağlam adımlarla ilerleyebilmeleri, işçi ve işverenlerin karşılıklı özveri göstermesi yanında etkili bir iletişimle ilerleyen işbirliği sayesinde mümkündür. Bu nedenle emeğe gereken değeri vermek ve korumak, sosyal bir sorumluluk olmasının yanında gelişimin de en önemli unsurlarındandır. İşçinin alın teri kurumadan emeğinin karşılığını alması gerektiği bilincini benimseyen bir medeniyetin fertleri olarak emeğin insan hayatında yer alan en yüce değerlerden biri olduğunu hatırlatır, tüm çalışanlarımıza işlerinde kolaylık ve başarı temenni ederim."
GÜNDEM
Yayınlanma: 30 Nisan 2018 - 15:11
Nail Çiler'in 1 Mayıs mesajı
Gebze Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Nail Çiler, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü bir açıklama yaparak kutladı.
GÜNDEM
30 Nisan 2018 - 15:11





