İki sezon önce 1.Küme’ye veda eden Darıca Türkeli Gençlikspor, 2.Küme’de şampiyon olup tekrar bu lige dönmenin hedefinde. Takımın başına bölge futbolunu iyi bilen isimlerin başında gelen Süleyman Nalbant’ı getiren Darıca Türkeli Gençlikspor, Şubat ayının ilk haftasında başlaması planlanan ligin hazırlıklarını Nenehatun Stadı’nda sürdürüyor. Daha önce Arapçeşme’yi 2.Küme’den 1.Küme’ye çıkartan Süleyman Nalbant, Darıca Türkeli Gençlikspor’u da hedefine ulaştırmak için kolları sıvadı. Yönetimden transfer isteyen ve son olarak Arapçeşme’nin kalesini koruyan Uğur’u aldıran Nalbant, yapılacak 3-4 transferle takımın 2.Küme’de başarılı olacağına inanıyor. Orta saha ve forvet oyuncusu arayan Nalbant, “İyi bir yönetim kurulu ile çalışıyorum. Sağolsun takımla çok ilgililer. Transferde de gerekli futbolcuları kadromuza katacaklardır. Bundan en ufak bir şüphem yok. Darıca Türkeli Gençlikspor’un hedefi şampiyonluktur. Futbolumuz ve centilmenliğimizle lige damgamızı vuracağız” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 01 Ocak 2017 - 15:17
Nalbant '1.Küme' diyor
Darıca Türkeli Gençlikspor’u çalıştıran Süleyman Nalbant hedefini 1.Küme üzerine kurdu. 2.Küme’ye güçlü bir kadroyla girmeye hazırlanan Türkeli’nde antrenör Nalbant, “2.Küme’de misafiriz. Mücadelemiz 1.Küme’ye çıkmak için olacak” dedi.
SPOR
01 Ocak 2017 - 15:17









