Gebzespor’da deprem etkisi yaratan Başkan İlker Çakır’ın istifası gündeme bomba gibi düştü. Noter kanalıyla istifa eden Başkan Çakır, ofisinde düzenlediği basın açıklamasında zehir zemberek açıklamalarda bulundu. Verilen sözlerin yerine gelmemesi sebebiyle istifa eden Başkan Çakır, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker ve Gebze Ticaret Odası Başkanı Nail Çiler’e oldukça tepkiliydi. Geçtiğimiz sezona istifa ettiğini hatırlatan Başkan Çakır, “O dönemde yöneticilerimiz istifa kararımı kabul etmeyip, ‘anca beraber kanca beraber’ demişlerdi. Kimseden bir beklentim olmadığı içinde göreve devam etmiştim. Bu sezon başında kent büyüklerimizle oturup konuştuk. 2 milyon TL gibi bir rakamın sözünü vermişlerdi. Ancak verilen sözler her defasında lafta kaldı. İlker Çakır’a dayalı bir Gebzespor artık yok. Benim param piç parası değil. Buralara dişimle tırnağımla geldim. Onlar halkın parasını, ben ise kendi paramı harcıyorum. Gebzespor, Gebze’nin namusudur. Kent büyükleri de namuslarına sahip çıksınlar” diye konuştu.KAYMAKAM ARSLAN’A TEŞEKKÜRBu süreç te bir tek Gebze Kaymakamı Mehmet Arslan’ın Gebzespor’un yanında olduğunu ifade eden Başkan Çakır, “Kaymakamımıza teşekkür ediyorum. Her zaman Gebzespor’un yanında olmuştur. Allah onu başımızdan eksik etmesin” dedi.ONLARDA BAŞKANÇevre il ve ilçelerdeki Belediye Başkanlarının bulundukları yerlerdeki kulüplere sağladığı destekleri örnek gösteren Başkan Çakır, “Bizdekiler yasa ve tüzük gibi bahaneleri gerekçe göstererek Gebzespor’a destek veremeyeceklerini belirtiyor. Darıca’da Şükrü Karabacak, Çayırova’da Şevki Demirci. Soruyorum; bu da başkan, onlarda başkan...” diyerek Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker’e olan tepkisini dile getirdi.AÇLIK GREVİNE GİDECEĞİZGebzespor olarak açlık grevine gideceklerini söyleyen Başkan Çakır,” Gebze Belediye ve Gebze Ticaret Odası önünde çadır kurup açlık grevine gideceğiz. Bu işin peşini bırakmayacağım. Gebzespor ya 20 güne kapanacak ya da Gebzespor’un önünde artık hiçbir güç duramayacak” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 17 Ağustos 2016 - 16:13
Namusunuza sahip çıkın
Noter kanalıyla Gebzespor Kulüp Başkanlığı görevinden istifa eden İlker Çakır, ofisinde düzenlediği basın açıklamasında çok sert ifadeler kullandı. Kent büyüklerine seslenen Başkan Çakır, “Gebzespor, Gebze’nin namusudur. Kent büyükleri de namuslarına sahip çıksınlar” dedi.
SPOR
17 Ağustos 2016 - 16:13









