Darıca Gençlerbirliği’nin de mücadele edeceği Ziraat Türkiye Kupası’nda 32 takımın katılacağı grup aşamasının kura çekimi 2 Kasım Çarşamba günü yapılacak. Eleme maçlarında başarılı olan 27 takım ile geçen sezon Spor Toto Süper Lig’i ilk 5’te bitiren Beşiktaş, Fenerbahçe, Konyaspor, Başakşehir ve Osmanlıspor, 2 Kasım Çarşamba günü yapılacak kura çekiminde yer alacak. İLK MAÇ 29 KASIM'DAGrup aşamasında 14 Süper Lig, 6 TFF 1. Lig, 7 TFF 2. Lig, 4 TFF 3. Lig ve 1 BAL ekibi mücadele edecek. Takımlar kura çekimi için geçen sezonki puan durumlarına göre sıralandılar. 29 Kasım-19 Ocak arasında oynanacak altı maç sonunda gruplarında ilk iki sırayı alan takımlar son 16 turuna kalacak. Bu turda çapraz eşleşmeyle karşılaşacak ekiplerin oynayacağı tek maç, grubunu lider bitiren ekibin sahasında olacak.İŞTE LİG SIRASININ KRİTER ALINDIĞI TFF STATÜSÜNE GÖRE OLUŞAN TORBALAR ŞU ŞEKİLDE:1. TORBA: Beşiktaş, Fenerbahçe, Konyaspor, Başakşehir, Osmanlıspor, Galatasaray, Kasımpaşa ve Akhisar Belediyespor2. TORBA: Gençlerbirliği Bursaspor, Trabzonspor, Çaykur Rizespor, Gaziantepspor, Kayserispor, Sivasspor, Elazığspor3. TORBA: Boluspor, Göztepe, Şanlıurfaspor, Ümraniyespor, Tuzlaspor, Günüşhanespor, Menemen Belediye, İnegölspor4. TORBA: Kırklarelispor, Aydınspor 1923, Amed Sportif, Kızılcabölükspor, Darıca Gençlerbirliği, 24 Erzincanspor, Sancaktepe Belediye, Yeni Amasyaspor
SPOR
Yayınlanma: 29 Ekim 2016 - 02:28
Ne çıkarsa bahtımıza!
SPOR
29 Ekim 2016 - 02:28









