Uyuşturucu ile mücadele kapsamında yürütülen uygulama ve operasyonlar her hafta meyvesini veriyor. Bu bağlamda Kocaeli Valiliği, polis ve jandarmanın son bir haftalık çalışmasında ele geçirdiği uyuşturucu maddelerini ve miktarlarını yazılı bir açıklama ile kamuoyuna duyurdu. Buna göre İl Emniyet Müdürlüğü’nün yapmış olduğu çalışmalarda 12 gram esrar, 290 gram skunk, 82 gram sentetik kannabinoid, 26 gram metamfetamin, 27 bin 785 adet ecstasy ve 26 gram kokain yakalanırken, İl Jandarma Komutanlığı’nın yapmış olduğu uygulamalar neticesinde ise 148 gram esrar ele geçirildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 24 Şubat 2020 - 13:44
Neler yakalandı, neler!
Zehirle mücadelede haftalık bilanço Kocaeli Valiliği tarafından açıklandı. 17-23 Şubat tarihleri arasını kapsayan uygulama ve operasyonlarda en çok ele geçirilen uyuşturucu maddesi 27 bin 785 adet ile ecstasy hapı oldu.
GÜNDEM
24 Şubat 2020 - 13:44





