Gebzespor başarılı file bekçisi Nihat Şen ile yollarını ayırdı. Menekşe’ye sezon başında Arnavutköy’den gelen ve mor-beyazlı forma altında kritik kurtarışlara imza atan Nihat, BAL 12. Grup’ta en az gol (10) yiyen kaleci unvanına sahip olmuştu. Başkan İlker Çakır’a ayrılmak istediğini bildiren Nihat Şen’in Edirnespor ile görüştüğü öğrenildi.HERKESE TEŞEKKÜRAyrılığın nedeniyle ilgili konuşmak istemeyen Nihat Şen, “Kimseye bir kırgınlığım olamaz. Gebzespor’da bulunduğum süre içerisinde bana gösterilen sevgiden dolayı herkese teşekkür ediyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 08 Mayıs 2016 - 16:12
Nihat veda etti
SPOR
08 Mayıs 2016 - 16:12









