Gebzespor’da yetişen, 2. Lig’de bir sezon, 3. Lig’de ise iki sezon Menekşe’nin kalesini koruyan Onur Öztürk, Darıca G.B.’ye transfer oldu. 2013 yılında Avusturya’ya yerleşen ve burada 2. Lig takımlarından Sv Albania takımının kaleciliğini yapan Onur Öztürk, yapılan görüşmelerin ardından Darıca’ya ‘evet’ dedi. Antalya kampına katılan Onur’un hedefi, kaleyi Atilla’dan devralmak.
SPOR
Yayınlanma: 18 Aralık 2015 - 12:25
O artık Darıca'da
Yedek kaleciler Kemal Canlı ve Harun Bayrakçı ile yollarını ayıran Darıca G.B., Gebzespor’un eski eldiveni Onur Öztürk ile anlaştı.
SPOR
18 Aralık 2015 - 12:25









