Dün Barış Mahallesi’nde sokağa çıkma yasağını ihlal ederek motosikletle gezintiye çıkan ve polisin 'dur' ihtarına uymadıkları gibi yakayı ele verince de güvenlik güçlerine saldıran 2 kardeşin cezası belli oldu. Polis memurlarına yumrukla saldıran ve 2 polisin yaralanmasına neden olan M.I ve U.I isimi kardeşler, emniyetteki işlemlerin tamamlanmasından sonra bugün mahkemeye sevk edildi. Dosyaya bakan hakim, 2 kardeşe 30 gün ev hapsi cezası verdi. Bu arada iki kardeşin çeşitli suçlardan sabıka kayıtlarının olduğu öğrenildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 04 Mayıs 2020 - 18:23
Güncelleme: 04 Mayıs 2020 - 18:32
O iki kardeşe 30 gün ev hapsi
Gebze’de sokağa çıkma yasağına uymadıkları ve polise mukavemet gösterdikleri gerekçesiyle gözaltına alınan 2 kardeşin cezası belli oldu. Buna göre M.I ve U.I isimli kardeşlere 30 gün ev hapsi cezası verildi.
GÜNDEM
04 Mayıs 2020 - 18:23
Güncelleme: 04 Mayıs 2020 - 18:32







