Açıklamada, “Yerel ve Ulusal basınımızda İzmit İlçemiz Akmeşe İlkokulu Müdürü A.G. hakkında çıkan haberlerle ilgili olarak 13.01.2016 Çarşamba günü akşam saatlerinde yerinde yapılan ilk inceleme sonucunda; ilkokuldan lojmana kalorifer hattı çekildiği görülerek tutanak altına alınmış, teknik ekip ile sistem kapatılmış ve mühürlenmiş, bugün sabah da (14.01.2016) adı geçen okul müdürü A.G. hakkında Kaymakamlığımızca başlatılan soruşturma gereği okul müdürü A.G. açığa alınmıştır. Soruşturma sonuçlandığında adı geçen okul müdürü hakkında kanuni işlemler yapılacaktır” ifadelerine yer verildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Ocak 2016 - 14:25
O müdür açığa alındı!
Geçtiğimiz günlerde Akmeşe İlkokulu Müdürü A.G.’nin okul için kullanılan kalorifer hattını kendi ısınma gereksinimi için kullandığına yönelik bir iddia ortaya atılmıştı. Konuyla ilgili İzmit Kaymakamlığı’ndan açıklama geldi.
GÜNDEM
15 Ocak 2016 - 14:25








