Darıca Belediye ve Darıca Gençlerbirliği Onursal Başkanı Şükrü Karabacak, şeytanın bacağını bu sezon kıracaklarını söyledi. İlk ve son olarak 2007-2008 sezonunda Trabzon’da yapılan Play-Off maçları sonucunda takımın 2.Lig’e çıktığına tanıklık eden Başkan Karabacak, her sezon 2.Lig’i kıl payı kaçırdıklarını ancak bu sezon mutlu sona ulaşacaklarına inandığını ifade etti. Herkesten çok 2. Lig’i isteyen Başkan Karabacak, “Takımın ortaya koyduğu futbol ve aldığı sonuçlardan memnun. Dardanel galibiyetiyle Play-Off iddiamızı perçinledik. Darıca’mız 3.Lig’e hiç yakışmıyor. 2.Lig hasretine Allah’ın izniyle bu sezon son vereceğiz” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 02 Mart 2016 - 16:11
Güncelleme: 02 Mart 2016 - 16:22
O sene bu sene!
SPOR
02 Mart 2016 - 16:11
Güncelleme: 02 Mart 2016 - 16:22









