Gebzespor tesislerinin hemen yanında bulunan prefabrik yapı sonunda yıkıldı. Eski Gebze Belediye Başkanı Merhum Ahmet Penbegüllü döneminde, Gebze Belediyesi Güreş Kulübü sporcularının konaklaması için yapılan prefabrik yapı yıllardır atıl durumdaydı. Gebze Belediyesi Güreş Kulübü’nün kapanmasının ardından kaderine terk edilen ve çürüyen yapı, tinerci, balici ve uyuşturucu müptelalarının mekânı olmuştu. Çirkin bir görüntü oluşturan prefabrik yapı Gebze Belediyesi’nin desteğiyle yıkıldı. Gebzespor’un tesislerden sorumlu yöneticisi Ümit Aydın, boşalan alanın bahçe olarak kullanılacağını ve çimlendirme işleminin ardından buralara kamelyalar konulacağını söyledi.
1998 yılında iki katlı olarak yapılan prefabrik yapı 2002 yılına kadar güreşçilere hizmet vermişti. 14 yıldır atıl vaziyette duran yapı sonunda yıkıldı.
1998 yılında iki katlı olarak yapılan prefabrik yapı 2002 yılına kadar güreşçilere hizmet vermişti. 14 yıldır atıl vaziyette duran yapı sonunda yıkıldı. 








