VARSA YOKSA HEREKE MAÇIGebzespor’da tek gündem Hereke maçı.3 puandan başka bir şey düşünmeyen Menekşe’de teknik direktör Cengiz Demir, lige galibiyetle başlayacaklarına inandığını söyledi. İyi bir hazırlık dönemi geçirdiklerini ifade eden Demir,” “23 Temmuz tarihinden bu yana olabildiğince iyi çalıştık, hazırlık maçlarımızı oynadık. Kamp dönemimiz iyi geçti ve geldi çattı lig haftası. Beni memnun eden olay ise 23 Temmuz’dan bu yana kendini daha fazla geliştiren bir takım olduk. Her antrenmanı çok önemsiyoruz, kendimizi geliştiriyoruz. Oyuncular ciddi cevap verdiler. Bisikletin üzerinde hareketsiz düşersiniz, idman yapmazsak olmaz. İyi hazırlandık, bunun ödülünü lig maçlarında almak istiyoruz” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 18 Eylül 2016 - 15:01
Ödülünü ligde almak istiyoruz
Lig haftasına giren Gebzespor’da nefesler tutuldu. Hereke Yıldız maçıyla lige start verecek olan mor-beyazlı ekibin teknik sorumlusu Cengiz Demir açıklamalar yaptı. Demir çok iyi bir hazırlık dönemi geçirdiklerini, takımın büyük gelişim sağladığını belirterek, “Çalışmalarımızın ödülünü ligde almak istiyoruz” dedi.
SPOR
18 Eylül 2016 - 15:01









