Hafta sonunda Kocaeli Bilim Merkezi’nde 500 öğrencinin katılımıyla Teraryum atölye çalışması yapılmıştı. Uzman eğitmenler eşliğinde yapılan etkinlik sonrası öğrenciler, 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde öğretmenlerine kendi elleriyle yaptıkları çalışmayı hediye etti. Öğretmenler öğrencilerinin emek harcayarak yaptığı hediye karşısında çok duygulandı. Hediyelerini alan öğretmenler, Kocaeli Bilim Merkezi’nin geleceğin bilim insanlarının yetişebilmesi için çok önemli bir misyon üstlendiğine dikkat çekerek emeği geçenlere teşekkür etti. İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin katıldığı etkinlikte her saat aralığında 7 atölye çalışması yapıldı. Atölye çalışmalarına toplam 500 öğrenci katıldı. Öğrenciler uzman eğitmenler eşliğinde minyatür ekosistem modeli oluşturarak Teraryum yaptı. Çocuklara doğada inceledikleri canlılar hakkında bilgiler de verildi. Her hafta sonu Kocaeli Bilim Merkezi’nde farklı atölye çalışmaları yapılıyor. Çocuklarının atölye çalışmalarına katılmasını isteyen veliler telefon ile randevu alabiliyor.
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Kasım 2015 - 17:40
"Öğretmenime en güzel hediye"
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı Müzeler Müdürlüğü’ne bağlı Kocaeli Bilim Merkezi’nde, “Öğretmenime en güzel hediye” konulu atölyede yapılan Teraryum çalışması, öğrenciler tarafından öğretmenlerine hediye edildi.
GÜNDEM
25 Kasım 2015 - 17:40






