Gebzespor, Kızılcahamam kampı öncesinde iki oyuncuyla yollarını ayırdı. Geçtiğimiz sezonun devre arasında Dikilitaş’tan gelen hücum oyuncusu Oğuz Dalğıç ile bir süre önce Sivas Zara Belediyespor’dan transfer edilen sol bek Oğuz Kamil İnağ, kamp kadrosundan çıkartıldı. İki oyuncunun idmanlarda yetersiz olduğu gerekçesiyle gönderildiği, kamptaki duruma göre 2-3 oyuncuyla daha yolların ayrılabileceği öğrenildi. Bu arada yönetim transfer çalışmalarına yeniden başladı. Stoper, sol bek ve forvete takviye yapacak olan yönetim kurulu kampa kadar teknik direktör Cengiz Demir’in istediği özellikte oyuncuları kadroya katmak istiyor.
SPOR
Yayınlanma: 10 Ağustos 2016 - 10:43
Güncelleme: 10 Ağustos 2016 - 12:28
Oğuz'lar gitti!
SPOR
10 Ağustos 2016 - 10:43
Güncelleme: 10 Ağustos 2016 - 12:28









