Türkiye’de siyaseti rant kapısı gibi görenler olsa da bu mecranın güzel tarafları da var. Siyaset vatandaşa hizmet götürmek ve yardımda bulunmak için bir araçtır. Bu aracı iyi kullanırsanız iyi kötü kullanırsanız da kötü şekilde bir gün karşınıza illaki çıkacaktır. Aynı Mehmet Ali Okur gibi… Seçim günü de tam gün Çayırova’da olan Okur, sandıkların açılmasıyla birlikte Gebze SKM’deki açıklamaya katılmış ve hem partililerin mutluluğuna ortak olmuş hem de mevkidaşı Cemil Yaman’a destek vermişti. Sonrasında yakın arkadaşlarını yanına alarak gecenin ilerleyen saatlerinde Maltepe teşkilat üyeleri ile buluşan Okur’a ortamda bulunan bir kişi tarafından defalarca teşekkür edilmiş. Adını bilmediğimiz kişi 2000’li yıllarda Darıca’da oturduğunu, Okur’un o dönem ilçe başkanı olduğunu ve kendisine çok önemli bir konuda yardım ettiğini herkesin içinde anlatmış. Ve Okur’a geç kalsa da teşekkür etmeyi başarmış. 1 Kasım sonuçları ile yüzü gülen Mehmet Ali Okur yıllar sonra gelen bu tatlı sürpriz sonrası mutluluğunu ikiye çıkarmış. Baki kalan bu kubbede bir hoş seda bırakmak ise eğer maksat, sizce de güzel değil mi bu rastlantı?
SİYASET
Yayınlanma: 04 Kasım 2015 - 12:31
Güncelleme: 04 Kasım 2015 - 12:40
Okur bu teşekküre çok sevinmiş
Ak Parti 24. Dönem Milletvekili Mehmet Ali Okur, 1 Kasım için adaymış gibi geceli gündüzlü çalışıp kamuoyunun büyük takdirini toplamıştı.
SİYASET
04 Kasım 2015 - 12:31
Güncelleme: 04 Kasım 2015 - 12:40









