Partisi tarafından Bolu, Düzce ve Sakarya illerinden sorumlu koordinatör olarak atanan Mehmet Ali Okur, görevini teslim alır almaz işine koyulmuş. Ankara’dan Gebze’ye dönüş yolunda iken Düzce’ye uğramak isteyen Okur, İl Başkanı’nı yolda arayarak geleceği bilgisini vermiş. Daha önceden de Düzce koordinatörlük yapan ve kendini kente sevdiren Okur’u çok kalabalık bir heyet karşılamış. Milletvekilleri, il ve ilçe başkanları ile belediye başkanlarının da hazır bulunduğu görüşmede Düzce’nin durumu ele alınmış. Ayrıca Okur’un bugünlerde telefonları susmuyormuş. Tebrik telefonları alan Okur ardı ardına ofisine yapılan ziyaretleri de kabul ediyormuş.
SİYASET
Yayınlanma: 24 Aralık 2015 - 11:07
Okur'u Düzceliler karşılamış
Ak Parti Genel Merkezi tarafından 3 ilden sorumlu koordinatör olarak görevlendirilen 24. Dönem Kocaeli Milletvekili Mehmet Ali Okur işe hızlı başlamış. Okur ilk ziyareti Düzce’ye yapmış.
SİYASET
24 Aralık 2015 - 11:07









