Amatör Süper Lig A Grubu’nda mücadele veren temsilcimiz Diliskelesi, Arslanbey Gençlerbirliği maçında galibiyeti elinin tersiyle itti:0-0. Mehmet Ali Kağıtçı Stadı’ndaki karşılaşmada 90 dakika boyunca üstün olan taraf mavi-beyazlı temsilcimizdi. Rakibi karşısında deyim yerindeyse tek kale oynayan Çetin Kılıç’ın öğrencileri net gol pozisyonlarını değerlendiremediği gibi bir de penaltı kaçırdı. 45’te kazanılan penaltıyı Abdullah gole çeviremedi. Diliskelesi’nin gol kaçırma yarışı ikinci yarıda da devam edince karşılaşma başladığı gibi sona erdi. Puanını 5’e çıkartan ekibimiz önümüzdeki hafta sonu sahasında lider İhsaniyespor’u konuk edecek.
SPOR
Yayınlanma: 08 Ekim 2018 - 10:05
Olmayınca olmuyor: 0-0
Dilovası’nın Amatör Süper Lig’deki tek temsilcisi konumunda olan Diliskelesi, 3.hafta maçında karşılaştığı Arslanbey Gençlerbirliği ile golsüz berabere kaldı. Tek kale oynayan ve bir de penaltı kaçıran mavi-beyazlılar deplasmandaki 1 puana sevinemedi.
SPOR
08 Ekim 2018 - 10:05









