Gebzespor defansının emniyet sibobu Nizamettin Yaşar, Gebzespor’la görüşmeden hiçbir takımın teklifini değerlendirmeye almayacağını söyledi. Telefonla görüşlerini aldığımız tecrübeli stoper şöyle konuştu; “Ligler yeni bitti. Şuan an transferi konuşmak erken. 1 hafta-10 gün bekleyeceğim. Grubumuzdaki takımlardan teklif aldığım doğrudur. Arayan soran başka takımlarda var. Ancak benim önceliğim Gebzespor. İlker başkanla konuşmadan hiçbir takımla görüşmem. Etik olanda budur. Gebzespor’la yeniden anlaşmak isterim. Anlaşamazsak da helalleşir, öyle Gebze’den ayrılırız” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 21 Nisan 2016 - 15:20
Öncelik Gebzespor'da
SPOR
21 Nisan 2016 - 15:20









