Darıca Gençlerbirliği Başkanı ve Darıcalı işadamı Mustafa Öztürk, Sevil Yeşil hanımla hayatını birleştirdi. Son günlerde yaşanan olumsuz gelişmelerden sonra düğünlerini daha manevi duygularda gerçekleştiren çiftin bu yaklaşımı ise oldukça takdir edildi. Dualar eşliğinde yapılan düğün törenine Mustafa Öztürk ve Sevil Yeşil'in yakınları büyük ilgi gösterdi. Genç çiftin nikâhını Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak kıyarken, şahitler ise Kocaeli Ak Parti Milletvekili Cemil Yaman ve İlyas Şeker, Ak Parti Darıca İlçe Başkanı Muzaffer Bıyık, Darıca G.B. eski başkanı Abdullah Örs, İlhan Yıldırım ve Ak Parti Darıca İlçe Gençlik Kolları Başkanı Cüneyt Şentürk oldu. Başkan Mustafa Öztürk'ü bu mutlu gününde Darıca G.B. yönetimi, teknik heyet, futbolcular ve taraftarlar yalnız bırakmadı. Gebze Yenigün Gazetesi olarak Mustafa&Sevil çiftine bir ömür boyu mutluluklar diliyoruz.
SPOR
Yayınlanma: 18 Temmuz 2016 - 16:24
Güncelleme: 18 Temmuz 2016 - 16:28
Onlar erdi muradına, biz çıkalım kerevetine
Geçtiğimiz Mayıs ayında yapılan kongre sonrası Darıca Gençlerbirliği Kulüp Başkanlığına seçilen Mustafa Öztürk, dün akşam Şişecam Sosyal Tesisleri’nde gerçekleşen düğün töreninde Sevil Yeşil ile hayatını birleştirdi.
SPOR
18 Temmuz 2016 - 16:24
Güncelleme: 18 Temmuz 2016 - 16:28









