Organ bağışı bilincini artırmak amacıyla muhtarlık binası önünde stant kuran Muhtar Ayar, vatandaşlarla tek tek ilgilenerek organ bağışının önemini anlattı. Gün boyunca süren çalışmalarda 10 mahalle sakini organ bağışı için kayıt yaptırdı. Kampanya ile ilgili açıklamalarda bulunan Muhtar İsmail Ayar, “Organ bağışı çok önemli. Başkalarına umut olmak, şifa olmak çok kıymetli. Böyle bir konuda duyarsız kalamazdık. Biz de bu kampanyanın bir parçası olmak, elimizden geleni yapmak istedik.” dedi. Ayar, mahalle sakinlerinin ilgisinden memnun olduğunu da belirterek, “Bugün 10 komşumuzu kayıt ettik, ancak bu sadece başlangıç. Her bir bağış, yeni bir hayat demektir. Tüm vatandaşlarımızı bu anlamlı kampanyaya katılmaya davet ediyorum.” ifadelerini kullandı.
MAHALLELİ TAKDİR ETTİ
Muhtar Ayar’ın duyarlılığı, mahalle sakinleri tarafından takdirle karşılandı. Fatih Devlet Hastanesi yetkilileri de toplumun farklı kesimlerinden gelen desteklerin kampanya için büyük önem taşıdığını vurguladı.





