Osmangazi Mahallesi Sanayi Caddesi Safran Sokak’ta konuşlandırılan çocuk parkına gelen onlarca çocukla birlikte oyun oynayan , çocukların sevincini paylaşan Mahalle Muhtarı Kenan Demirbaş, “Mahallemize yapılan parkta emeği geçen herkese mahalle sakinlerim adına çok teşekkür ederim. Çocuklarımın yüzünü güldüren herkesten Allah razı olsun. Onların mutluluğu herşeyden çok daha önemli. Geleceğimizin teminatı olan bu çocukların sosyal, kültürel ve oyun donatıları içinde büyümesi hem ruhen hem de beyin olarak gelişmelerine neden oluyor. Çocukluklarını yaşamadan büyüyen çocuklarımızın yetişkinlik döneminde sosyal ve psikolojik problemleri ortaya çıkabiliyor. Bu duyarlılık ve sorumluluk içinde ilçemizi idare eden, katkı sunan, hizmet veren tüm birimlere tekrar teşekkür ederim.” Dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 06 Kasım 2016 - 09:27
Osmangazili çocuklar çok mutlu
Darıca Osmangazi Mahallesi’ne yapılan yeni park başta çocuklar olmak üzere tüm mahalle sakinlerini ve Muhtar Demirbaşı çok mutlu etti.
GÜNDEM
06 Kasım 2016 - 09:27






