Sezon başından itibaren Gebzespor ile yakından ilgilenen ve kulübe 650 Bin TL maddi destekte bulunan Başkan Köşker’in son jesti deplasman oldu. Köşker’in deplasman jestini sosyal medya hesabından duyuran ve yaptığı paylaşımda “Sapanca maçı için tüm otobüsleri seferber eden başkanımız Adnan Köşker’e taraftarımız adına teşekkür ediyorum” ifadelerini kullanan Başkan Öztürk, herkesin maça gelmesini istedi. Sapanca Gençlik maçına tam anlamı ile bir çıkarma yapmaya hazırlanan Eskiçarşı en az 10 otobüs dolusu taraftarı ile takımına destek olmaya hazırlanıyor.
SPOR
Yayınlanma: 14 Aralık 2017 - 16:07
Güncelleme: 14 Aralık 2017 - 16:21
Otobüsler Başkan Köşker'den
2017’nin son maçını Sapanca Gençlikspor ile deplasmanda oynayacak olan Gebzespor’da taraftarın ulaşımını Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker sağlayacak.
SPOR
14 Aralık 2017 - 16:07
Güncelleme: 14 Aralık 2017 - 16:21









