Büyükşehir’e ait otobüslerin önünde yer alan LED panelde MS hastalığına dikkat çeken mesajlar yer aldı. Otobüslerde yer alan mesajlarda MS (Multipl Skleroz) hastalığıyla ilgili farkındalık oluşturulması amaçlandı. Büyükşehir'in otobüslerinde önemli günlerde yer alan bu tarz mesajlar, vatandaşlar tarafından da takdirle karşılanıyor.
SAĞLIK
Yayınlanma: 06 Aralık 2015 - 16:02
Otobüslerde MS'e dikkat çekildi
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Toplu Taşıma Dairesi Başkanlığı, Dünya Engelliler Günü’nde vatandaşları MS hastalığı konusunda duyarlı olmaya davet etti.
SAĞLIK
06 Aralık 2015 - 16:02









