Ziyarette dernek başkanı Ali Fuat Eyüpoğlu, GTÜ’den Prof. Dr. Adem Kılıç, İZAYDAŞ Genel Müdürü Muhammet Saraç, Fen İşleri Daire Başkanı Lütfü Efil, Enerji Müdürü Çetin Ergün, Ahmet Sencer, Tekin Urhan, Umut Aydoğdu ve Gebze Ticaret Odası’ndan Ercan Altınkaya yer aldı. Dernek başkanı Ali Fuat Eyüpoğlu yaptıkları çalışmalar ve projeleri hakkında bilgi verdi. Başkan Vekili Özak ise enerjinin tam anlamıyla bir memleket meselesi olduğunu vurguladı.DÜNYANIN EN BÜYÜK SORUNU ENERJİDİR
Enerjinin verimli kullanılmasının bir sosyal sorumluluk projesi olduğunu belirten Başkan Vekili Özak, bu konuda birlikte adım atmanın daha faydalı olacağını dile getirdi. Özak, “Enerji Verimliliği Derneği ülkemizin tamamını ilgilendiren bir konuyla ilgili çalışmayı kendine hedef edinmiş. Dünyanın günümüzdeki en büyük sorunu enerjidir. İnsanın daha rahat ve konforlu yaşamasına imkân sağlayacak birtakım gelişmelerle birlikte elektriğin sağlamış olduğu nimetlerden vazgeçmesi günümüzde mümkün değil. Ülkemiz enerjide dışa bağımlı. Bundan dolayı enerjiyi verimli kullanmalıyız. Bulunduğumuz her yerde enerjiden tasarruf sağlamalıyız” dedi. Yenilenebilir enerjinin desteklenmesi gerektiğini dile getiren Özak, “Biz Büyükşehir Belediyemizin birçok yatırımında yenilenebilir enerji kaynaklarını teşvik ediyoruz. Özellikle yeni yapılan toplu konutların, büyük yapıların mümkün olduğunca dışarıdan az enerji alacak şekilde dizayn edilmesi gerektiğini düşünüyorum. STK’ların kamuoyu ilgilendiren birtakım proje ve fikirlerine her zaman açığız ” şeklinde konuştu. Enerjide ülke olarak büyük oranda dışa bağımlı olduğumuzun altını çizen dernek başkanı Eyüpoğlu, “Enerji kolay üretilmiyor. Bunu vatandaşlara yerinde gösterebilmek için minyatür bir enerji evi kurmayı planlıyoruz” ifadelerini kullandı.
Enerjinin verimli kullanılmasının bir sosyal sorumluluk projesi olduğunu belirten Başkan Vekili Özak, bu konuda birlikte adım atmanın daha faydalı olacağını dile getirdi. Özak, “Enerji Verimliliği Derneği ülkemizin tamamını ilgilendiren bir konuyla ilgili çalışmayı kendine hedef edinmiş. Dünyanın günümüzdeki en büyük sorunu enerjidir. İnsanın daha rahat ve konforlu yaşamasına imkân sağlayacak birtakım gelişmelerle birlikte elektriğin sağlamış olduğu nimetlerden vazgeçmesi günümüzde mümkün değil. Ülkemiz enerjide dışa bağımlı. Bundan dolayı enerjiyi verimli kullanmalıyız. Bulunduğumuz her yerde enerjiden tasarruf sağlamalıyız” dedi. Yenilenebilir enerjinin desteklenmesi gerektiğini dile getiren Özak, “Biz Büyükşehir Belediyemizin birçok yatırımında yenilenebilir enerji kaynaklarını teşvik ediyoruz. Özellikle yeni yapılan toplu konutların, büyük yapıların mümkün olduğunca dışarıdan az enerji alacak şekilde dizayn edilmesi gerektiğini düşünüyorum. STK’ların kamuoyu ilgilendiren birtakım proje ve fikirlerine her zaman açığız ” şeklinde konuştu. Enerjide ülke olarak büyük oranda dışa bağımlı olduğumuzun altını çizen dernek başkanı Eyüpoğlu, “Enerji kolay üretilmiyor. Bunu vatandaşlara yerinde gösterebilmek için minyatür bir enerji evi kurmayı planlıyoruz” ifadelerini kullandı.







