Burada STK temsilcilerine bir konuşma gerçekleştiren Karaosmanoğlu, “Türkiye’nin zor bir coğrafyada olduğu malumunuzdur. Dün Çanakkale’de ve İstiklal Mücadelemizde on binlerce şehit verdik. Bugün de özgürlük ve milletimizin huzuru için vatan evlatları canlarını feda etmektedir. Bu güzel ülkemizde özgür bir şekilde yaşıyor, ezanlar susmuyor ve kardeşler secdeye rahat bir şekilde gidiyorsa, bu şehitlerimizin hürmetinedir. Rabbim bayrağımızı gönderden hiçbir zaman indirmesin” dedi.KATILIM YOĞUN OLDU
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz’ın Kocaeli’de faaliyetlerini sürdüren hemşeri derneklerinin temsilcileriyle buluştuğu organizasyona, AK Parti Ordu Milletvekili Ergün Taşçı, AK Parti Yalova eski Milletvekili Temel Coşkun, AK Parti Ordu İl Başkanı Av. Uğur Çelenk, Ordu Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Dr. Mustafa Çöpoğlu ve Kocaeli’de faaliyetlerini sürdüren Ordu derneklerinin yöneticileri katıldı. Karaosmanoğlu da duygularını ifade ettiği toplantıda, “Kocaeli, bir bakıma Türkiye’nin en zengin ilidir. Bu zenginlik para ile değil gönül zenginliğine sahip insanlarıdır. Türkiye’nin her bir tarafından farklı tonlarda renkler var. Onun için zenginiz. Bu güzel ülkede yaşayan herkes et ve tırnak gibidir. Akrabalık bağları güçlü ve aynı kıbleye duran insanlarız” diye konuştu.“GURUR DUYUYORUZ”
Ordu Büyükşehir Belediyesi’nin yeni kurulan büyükşehirler içerisinde en başarılı belediyelerden birisi olduğunu da ifade eden Karaosmanoğlu, “Ordu’muz coğrafi konum itibariyle Karadeniz’in incisi ve fındığın başkentidir. 2013 yılında, Büyükşehir yasasının neler getireceğini anlatmak için Ordu’ya gitmiştim. Oradaki heyecan ve coşku, yerel seçimlerin müjdesi gibiydi. Ordu ili, 20’de 20 yaparak Türkiye’de büyük bir başarıya imza attı. Enver Yılmaz yönetimindeki Ordu Büyükşehir Belediyesi, seçimlerden sonra en kararlı şekilde hizmete başlayan bir büyükşehir oldu. Ben inanıyorum ki Ordu ilimiz, yerel yönetimler ve hükümetimizin çalışmaları ile şehirciliğin en güzel örneklerinin gerçekleştiği bir il olacak” diyerek sözlerini tamamladı.
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz’ın Kocaeli’de faaliyetlerini sürdüren hemşeri derneklerinin temsilcileriyle buluştuğu organizasyona, AK Parti Ordu Milletvekili Ergün Taşçı, AK Parti Yalova eski Milletvekili Temel Coşkun, AK Parti Ordu İl Başkanı Av. Uğur Çelenk, Ordu Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Dr. Mustafa Çöpoğlu ve Kocaeli’de faaliyetlerini sürdüren Ordu derneklerinin yöneticileri katıldı. Karaosmanoğlu da duygularını ifade ettiği toplantıda, “Kocaeli, bir bakıma Türkiye’nin en zengin ilidir. Bu zenginlik para ile değil gönül zenginliğine sahip insanlarıdır. Türkiye’nin her bir tarafından farklı tonlarda renkler var. Onun için zenginiz. Bu güzel ülkede yaşayan herkes et ve tırnak gibidir. Akrabalık bağları güçlü ve aynı kıbleye duran insanlarız” diye konuştu.“GURUR DUYUYORUZ”
Ordu Büyükşehir Belediyesi’nin yeni kurulan büyükşehirler içerisinde en başarılı belediyelerden birisi olduğunu da ifade eden Karaosmanoğlu, “Ordu’muz coğrafi konum itibariyle Karadeniz’in incisi ve fındığın başkentidir. 2013 yılında, Büyükşehir yasasının neler getireceğini anlatmak için Ordu’ya gitmiştim. Oradaki heyecan ve coşku, yerel seçimlerin müjdesi gibiydi. Ordu ili, 20’de 20 yaparak Türkiye’de büyük bir başarıya imza attı. Enver Yılmaz yönetimindeki Ordu Büyükşehir Belediyesi, seçimlerden sonra en kararlı şekilde hizmete başlayan bir büyükşehir oldu. Ben inanıyorum ki Ordu ilimiz, yerel yönetimler ve hükümetimizin çalışmaları ile şehirciliğin en güzel örneklerinin gerçekleştiği bir il olacak” diyerek sözlerini tamamladı.





