Darıca Gençlerbirliği Başkanı Mustafa Öztürk, kura çekimi sonrasında yaptığı değerlendirmede, “Düşebileceğimiz en iyi gruba düştük” açıklmasını yaptı. Öztürk şöyle konuştu;”Kura çekiminden memnunuz. Her şey istediğimiz gibi oldu. 19’lı grubu istemiyorduk, nitekim 18’li grupta yer aldık. Rakipleri incelediğimizde diğer gruba göre biraz daha kolay grupta olduğumuzu düşünüyoruz. Yine de şuan herkes eşit. Biz iyi olalım yeter” diye konuştu. Ligdeki ilk maçlarını iç sahada oynamak istediklerini sözlerine ekleyen Öztürk, “Gruptan memnunuz. Sıra fikstürde. Gönlümüz ilk maçımızı kendi sahamızda oynamaktan yana. Rakibin adı önemli değil. Sezona taraftarımızın huzurunda başlamak istiyoruz” dedi.3.LİG 3. GRUPDARICA GENÇLERBİRLİĞİSakaryasporBayrampaşaMaltepeSultanbeyliOrhangazisporAdliyesporAfjet AfyonsporBergama BelediyesporMuğlasporDenizli BelediyesporTarsus BelediyesporPayassporOrdusporDüzyurtspor12 BingölsporElaziz BelediyesporDiyarbekirspor
SPOR
Yayınlanma: 01 Temmuz 2016 - 14:15
Öztürk: En iyi gruba düştük
SPOR
01 Temmuz 2016 - 14:15









