Maçın 5 bin 200 kapasiteli Tavşanlı Ada Stadı’na verilmesinin kendisini de çok üzdüğünü ifade eden Başkan Öztürk, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, taraftarların TFF’ye küfür ve hakaret mesajlar atmamasını, en güzel tepkiyi olabildiği kadar en fazla taraftarla oraya giderek vermeleri gerektiğini söyledi. Gebze’nin nasıl bir şehir olduğunu dosta düşmana göstereceklerini belirten Öztürk, “Söz veriyorum, eğer bir taraftarım bile dışarda kalırsa tepki olarak bende onla dışarda bekleyeceğim” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 15 Nisan 2018 - 17:36
Öztürk sağduyu istedi
Gebzespor’un cefakâr başkanı Yusuf Öztürk, Altınova Belediyespor ile oynayacağımız final maçı öncesi taraftarları sağduyuya davet etti.
SPOR
15 Nisan 2018 - 17:36









