Futbolcular kazanıyor, Başkan Çakır ödüyor. Futbolculara hakkını teslim eden Gebzespor Başkanı İlker Çakır, devre arası tatiline Çengelköy galibiyetiyle giren futbolculara yüklü bir miktarda para ödemesi yaptı. Buna göre Çakır, maaş, maç başı alacakları ve galibiyet primlerini ilk iş gününde teknik heyet ve futbolcuların hesaplarına yatırdı.
SPOR
Yayınlanma: 28 Aralık 2015 - 12:23
Paralar hesapta
Gebzespor Başkanı İlker Çakır, teknik heyet ile futbolcuların maaş, maç başı ve prim alacaklarını banka hesaplarına yatırdı.
SPOR
28 Aralık 2015 - 12:23










Gebzesporu teknjik heyeti ve buyuk baskani kutluyorum bu takimin yeri ust ligler insallah oda olacak saygilar